Un an nou perfect!

Vreau sa multumesc tuturor celor care au fost alaturi de mine sau nu in bunele si relele anului trecut. Urez tuturor, prietenilor, celor care nu ma plac si celor carora le sunt indiferenta, tot binele din lume si un nou an perfect. M-am uitat in treacat pe lista de dorinte a anului trecut si am constatat cu surprindere ca multe s-au implinit, spun cu surprindere pentru ca eu nu iau in serios rezolutiile de la inceput de an, saptamana, zi, etc. Nu iti trebuie un inceput de ceva, pentru a pune in aplicare un plan sau pentru a realiza o dorinta, o poti face oricand. Anul asta am putine dorinte si asteptari de la ceilalti si foarte multe de la mine. Vreau in primul rand sa ma indepartez de toate persoanele si lucrurile negative si sa ma inconjor de pozitiv. Mai vreau sa am de-a face cu persoane inteligente si de o foarte buna calitate si sa nu ma mai implic in incercarea de educare sau rezolvare a problemelor altora. De cativa ani am invatat ca atunci cand sunt cea mai inteligenta persoana dintr-o incapere, sa ies de acolo cat mai repede si sa caut o alta cu oameni de la care am ceva de invatat. Asta pentru simplul motiv ca una din menirile noastre este de a invata si de a ne ridica cat mai mult. Ceea ce va doresc si voua si mult mai multe lucruri bune. S-a terminat un an care pentru mine a fost cu putine bune si multe rele, apele s-au limpezit exact in ultima zi a anului, iar in prima zi a anului nou mi-a iesit in cale Tunnes caruia i-am frecat cu spor nasul borcanat, de trei ori in sensul acelor de ceasornic, pentru a-mi mai aduce inca un pic de pozitivitate in viata. M-am bucurat de intalnire impreuna cu altii care erau in jur, in Koln, Germania. Un ghid care trecea cu un grup de turisti, ne-a spus ca nu-i o simpla superstitie care se vinde turistilor, pentru ca inclusiv localnicii merg sa-l vada pe Tunnes si ii freaca nasul cand viata e un pic grea sau nedreapta. Insa mare atentie sa nu ii frecati nasul si nici sa nu va uitati la Schal cand ii frecati nasul lui Tunnes, pentru ca Schal e cah/rau/ghinionist, se vede si dupa nasul subtire si longilin pe care-l are 😛 A fost distractiv.

20150102_051

Si pentru ca anul trecut am si primit foarte mult, fac si eu la randul meu un mic cadou, un clip cu focurile de artificii de anul nou. A fost filmat cu telefonul meu veteran, lasat la fereastra, nu este filmat cu cine stie ce aparat, insa sper sa va bucure imaginile. Imi pare rau ca la un moment dat din cauza fumului creat de artificii nu se mai vede Domul din Cologne.

Sa aveti un an perfect, plin de cat mai mult bine si cand va e greu sa nu uitati ca doar voua va sta in putere sa vedeti jumatatea plina a paharului. Cheers!

Leave a Reply

