La revedere 2013! Bun venit 2014!

In toiul pregatirilor pentru petrecerea de sfarsit de an, m-am gandit sa-mi exprim recunostinta pentru anul care a trecut cu bune si cu rele. Nu am terminat toate proiectele pe care ar fi trebuit sa le termin pana la sfarsit de an, dar am invatat sa accept si sa le iau pe toate cum vin, chiar daca am framantari atunci ca unele evenimente sau lucruri mai putin placute vin. Mai demult am invatat sa ma impac cu soarta si sa schimb ce pot, iar ce nu pot schimba cu nici un pret sa las asa.

Anul 2013 a fost un an bun pentru noi, mai ales pe plan personal. N-am calatorit decat cu gandul, cu visul, prin intermediul site-urilor de internet si prin cartile citite sau a filmelor vazute. Ca sa le incapa pe toate, orele mele ar trebui sa aiba 120 de minute si noptile nedormite.

Sper ca 2014 sa fie mai bun si chiar o sa fie, pentru ca indiferent ce se intampla filozofia mea este ca eu tot ies in castig, macar prin prisma experientei. Sper sa raman la fel de tanara si inteleapta, sanatoasa. Sper sa reusesc sa fug pe ici pe colo, ca ma mananca talpile de dor de duca, daca nu macar sa reusesc sa vizitez mai multe imprejurimi. Mi-e dor de lume si lumii ii e de mine.

Sper sa reusesc sa schimb cate ceva in stilul nostru de viata, sa-mi fac timp si vointa pentru sport, ca ar cam trebui sa dau jos 25 de kg, sa-mi exprim mai des recunostinta, sa nu ma mai enervez … si sunt atat de multe dorinte.

Va doresc tuturor un an foarte bun cu multe realizari.

O sa fie un an bun, cu noi sperante, carti citite, calatorii facute, flori mirosite si crampeie de cer admirate. Multumesc 2013, bun venit 2014! O sa fie un an bun, s-a luminat si ziua, adineauri era furtuna si intunecat 🙂

Desi ciocolata la tort n-a fost temperata de catre cei de la cofetarie (voi scrie niste articole despre tempararea ciocolatei pe blog mai incolo), eu va doresc sa aveti un an grozav de bun ca tortuletul asta.
Desi ciocolata la tort n-a fost temperata de catre cei de la cofetarie (voi scrie niste articole despre tempararea ciocolatei pe blog mai incolo), eu va doresc sa aveti un an grozav de bun ca tortuletul asta.
3 thoughts on “La revedere 2013! Bun venit 2014!

  1. La multi ani, Ioana! Iti doresc un An Nou cat mai bun!
    Si trebuie sa recunosc ca m-am facut curioasa despre temperarea ciocolatei, n-am intalnit pana acum termenul asa ca abia astept sa scrii despre asta.

    Like

    1. Numai bine in noul an! si ma bucur ca ti-am captat atentia, cuvantul temperare nu stiu daca-i potrivit, asa am tradus eu termenul din engleza “temper” “tempering”, e procedeul prin care se obtine ciocolata lucioasa, frumoasa si fina fara a adauga nimic in ea, doar caldura si dragoste 😀 Am articolul scris deja, mai trebuie sa-i fac ceva modificari si sa-l traduc, ca l-am scris in engleza.

      Like

Leave a Reply

