Sunete

Muzica a jucat un rol foarte important in viata mea, cand eram mica ma visam cantareata, insa din cauza timiditatii mele, a ramas un vis neimplinit. Am facut lectii de canto, am cantat in cor, am fost chiar si solista corului, deci am incercat sa-mi aduc la indeplinire visul, insa n-a fost sa fie. Nu-i un capat de tara ca n-am ajuns sa profesez ca si cantareata, desi potential am avut, n-am regrete in privinta asta, insa am constatat la un moment dat ca pot canta doar cand sunt fericita chiar daca melodia-i de jale sau vesela, cand sunt nefericita nu pot canta.

Gasesc in orice gen de muzica, ceva care sa-mi placa, ascult opera, rock etc. Sunetul in general este foarte important, in special daca ai ureche muzicala. Imi place sa-mi pun tonuri de apel la telefon diferite de restul lumii, adica imi pun melodii, printre preferatele mele sunt “I feel good” cantat de James Brown si “Radetzky March” al lui Strass interpretat de orchestra condusa de André Rieu. Foarte multi ani am fost nemultumita de tonurile pe care le avea telefonul disponibile pentru alarma, pana cand iubitul meu mi-a dat sa ascult un ton de apel la telefonul lui, isi setase “Serenade du Rossignol” interpretat de orchestra sub conducerea lui Andre Rieu. De cand mi-am setat melodia asta ca ton de alarma, diminetile mele sunt altfel, incep mai bine ziua, chiar  si cand sunt foarte obosita sau am dormit foarte putine ore. Cand locuiam la parinti, ma trezeam la fel, dar live, in concertele pasarelelor din padure. Dar asa am rezolvat problema trezitului cu stres.

Dupa cum spuneam, cunostintele si ascultarile mele muzica sunt mult mai vaste, insa Andre Rieu este foarte important pentru mine in ultimii ani. In fiecare an site-ul lui are la sfarsitul anului un calendar de advent cu surprize si daruri in fiecare zi pana de Craciun. Particip la acest concurs de anul trecut si chiar daca n-am castigat pana acum vreunul din premiile mari, am primit multe surprize online, clipuri, retete, muzica etc. Anul asta am primit spre vizionare si un clip, parte din primul episod al unei noi serii televizate care va fi difuzat de Sky, se numeste Welcome to my world si prezinta lumea lui Andre Rieu, in partea asta de clip, canta Jermaine Jackson niste melodii preferate ale lui Michael Jackson. As putea sa postez clipul insa nu-l postez pentru ca nu a fost postat pentru public, desi este pe youtube. Insa am mentionat seria asta televizata pentru ca merita urmarita.

2 thoughts on “Sunete

  1. Si din nou descopar atat de multe lucruri asemanatoare intre noi!

    Si eu fac parte din aceeasi categorie, am iubit muzica, cu toate cele enumerate de tine, insa foarte rar am reusit sa cant in public. In fata unei persoane apropiate, da, dar in fata unui public ma pierd. Exista si acum oameni care imi spun sa nu renunt si sa fac ceva cu vocea mea, dar drumul meu este altul.

    “I feel good” a lui James Brown – ma tot trezesc cu aceasta melodie de vreo cativa ani, este ringtone-ul iubitului meu 😀

    Iar “Radetzky March” este unul dintre my all time favourites! Il ascultam inca de pe vremea cand aveam casete in loc de iTunes 😀

    Like

    1. Am avut ocazia sa cant si pe scene, a fost superb, ca inainte de examen cand am trac, ma blochez, dar cand sunt in fata publicului totul se schimba si ca prin minune reuseam sa-mi duc la indeplinire misiunea de a incanta, insa industria muzicala era prea agresiva pentru mine. Am fost norocoasa si am facut altele, prefer anonimitatea 😀
      Ceea ce scrii tu imi aduce o mare bucurie, chiar sunt onorata ca ne asemanam.

      Like

Leave a Reply

