In loc de Servus Marite Internet!

Nu stiu ce am facut la articolul pe care l-am scris in 9 Decembrie 2013, ca aparent i-am dezactivat comentariile si n-am nici cea mai vaga idee cum sa le pun inapoi. Probabil trebuia sa fac un curs de blogareala inainte de a-mi crea un blog … silly me 😛 Promit sa invat.

Problema e ca am vrut de mult timp sa-mi fac blog pentru ca am multe idei si multe articole nepublicate insa n-am starea zen acum la mine, asa ca am marea rugaminte catre cei care ma citesc si cei care nu ma citesc 😀 sa aiba putintica rabdare pana devin geniala intr-ale blogarelii.

Initial am vrut sa scriu numai in engleza (probabil o sa fie bilingv, trilingv, nici eu nu mai stiu) dar nici macar nu stiu cui ma voi adresa, vroiam sa-l fac doar pentru mine ca pe un exercitiu cu sau fara sens (normal ca are-un sens), dar ma gandesc ca fiind aruncat pe orbita tot se va opri cineva sa citeasca frumoasele mele articole 😀

Fiind bucatar voi scrie cu siguranta si despre munca si incercarile mele, desi de multe ori imi pare rau ca nu gasesc timpul necesar sau uit sa fac poze inainte-in timp-si produs finit, insa mai mult ca sigur o sa fie si subiecte generale ca am o caruta de pasiuni.

Ma lupt zi de zi cu un frumos deficit de atentie, nu, nu vreau atentia dumneavoastra, eu nu pot acorda atentie lucrurilor pentru o lunga durata, asa ca o sa fie destul de dificil pentru mine sa ma tin de blogareala, sau poate o sa fie usor cine stie, chiar ma gandeam ca uite mi-am mai gasit un loc de procrastinare pentru cand voi avea iar termene la chestiile la care lucrez intelectual, ca la cele la care lucrez fizic nu ma procrastinez … si uite asa mi-am mai facut o psihanaliza … sau nu.

Sunt mandra de mine ca mi-am facut blog si sper sa vedem lucruri interesante in el, sper sa va placa.

Poate cineva din cei care vor primi articolele prin email ma poate lamuri si pe mine daca fac 10 updatari la un articol, il primiti de 10 ori? Daca da, atunci promit ca voi fi mai atenta cand postez, adica o data si gata.

PS. Sunt fan critica constructiva!

PS2 Am vrut sa mai scriu ceva dar uitasem ce, deh floarea varstei. Dupa cum vedeti am o mica obsesie cu emoticoanele alea zambarete sau nu, daca va deranjeaza va rog sa le ignorati 😀

2 thoughts on “In loc de Servus Marite Internet!

  1. Buna! Si bine ai venit in lumea bloggerilor 😀 Stai linistita cu emoticoanele, sunt necesare ca sa ilustreze starea de spirit, o sa-ti intri in mana si apoi le vei folosi doar cand vei simti nevoia sa punctezi o anumita stare. Acum raspunsurile la intrebarile tale:
    – allow comments: te duci in tabul de articole (posts) – quick edit – tick allow comments (e un patratel in partea dreapta.
    Se pot activa si din EDIT post, tot in partea dreapta ai mai multe taburi, fiecare iti ofera cateva posibilitati de editare/visibilitate/share etc.
    – abonatii vor primi doar prima copie a articolului, cu greselile si gafele ei, nimic din ce editezi tu nu le mai apare in e-mail. DAR, daca sunt abonati prin rss, depinde de setarile lor, insa de cele mai multe ori se vad. Eu am patit-o cand mi-am editat niste articole vechi si m-am trezit c-au zburat in rss-uri. Dar nu-i nimic am avut noi cititori la articolele respective. Este si asta o tactica.
    Ai sa vezi ca viata unui articol este de 2-3 zile maxim, apoi doar ce mai culegi prin google, asa ca oricat de mandra ai fi de un articol, tot se pierde in infinitul informational. Asa ca trebuie sa scrii mai multe articole de care sa fii mandra 😀
    Sper ca nu te-am speriat! Spor la lucru si abia astept sa te citesc cu regularitate!

    Like

    1. Multumesc din suflet pentru urari, suport si ajutor. Stiam eu de ce-mi place de tine 🙂
      Sper sa reusesc sa ma adun si sa public articole bune, care sa fie citite cu placere. Sfaturile tale sunt mereu bine venite, de mare ajutor pentru mine. Multumesc.

      Like

Leave a Reply

